Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
Detonic

DETONIC - normalen pritisk od prvega jemanja za vedno

DETONIC - Rešite se pred smrtjo zaradi srčnega napada ali možganske kapi! • Normalizira pritisk v prvih 6 urah zaradi bioflavonoida • Povrne ton in gibljivost žil v enem kursu • Varen v katerikoli starosti. Učinkovito je za 1., 2., 3. fazo hipertenzije

100% organsko 3567 ljudi je naročilo danes naročite povratni klic Detonic©— normalen pritisk od prvega jemanja za vedno Rešite se pred smrtjo zaradi srčnega napada ali možganske kapi! Normalizira pritisk v prvih 6 urah zaradi bioflavonoida Povrne ton in gibljivost žil v enem kursu Varen v katerikoli starosti Učinkovito je za 1., 2., 3. fazo hipertenzije Število blaga, ki vam je najbližje Zaloga je omejena:18 kosov Cena za izvoz: 78EUR Cena s popustom: 39EUR Država Vpišite svoje ime Vpišite vašo telefonsko številko Naročiti Preverite se! Ali imate vsaj en simptom? Glavobol Črne pike pred očmi Apatija Razdražljivost zaspanost Nejasen vid Potenje Povečan srčni utrip Kronična utrujenost Otekanje obraza Otrplost in mrlica prstov Skoki pritiska TO JE HIPERTENZIJA! Pomembno je vedeti! 67% tistih kdor ima hipertenzijo v Sloveniji nimajo pojma o tem, da so bolni. Kakšna je nevarnost hipertenzije? Učinki hipertenzije so bolj nevarni kot rak in tuberkuloza skupaj. V 89% primerih se hipertenzija konča s srčnim napadom. V žilah se razvijajo zamaški. Obstaja veliko tveganje za možgansko krvavitev in možgansko kap. Posledice so nevarne zaradi kajenja, pitja alkohola, slabe prehrane, sedečega življenjskega sloga, stresa, visoke ravni holesterola. Ljudje s prekomerno telesno težo imajo hipertenzijo tri-do štirikrat bolj verjetno. TO JE POMEMBNO! Hipertenzija napreduje hitro in ogroža vsakega 5. človeka. Začnite zdravljenje zdaj in postanite popolnoma zdravi. Senzacionalni razvoj znanstvenikov Slovenski znanstveniki iz FleboGoSCentra so porabili 8 let za ustvarjanje preventivnega zdravljenja. Izum leta je bil nominiran za mednarodno medicinsko nagrado Geirdner. Večstopenjski testi so dokazali učinkovitost zdravila, za katerega so akademiki prejeli vse potrebne licence, potrdila o kakovosti in državno podporo. V sestavi Detonic© so naslednji elementi: Izvleček iz alojinih listov Vsebuje veliko količino vitaminov, kislin, aktivnih mikroelementov. Zelo učinkovito pri zdravljenju bolezni srca. Pomaga pri odpravljanju živčnosti, izboljšuje delovanje srca, izboljšuje pretok krvi, uničuje krvne strdke in krepi krvne žile.Izvleček iz plodov gloga Tonizira srčne mišice, ima vazodilatatorski učinek, preprečuje nastajanje zobnih oblog in izboljšuje učinkovitost krvi. Normalizira raven holesterola v krvi.Izvleček iz trave deljenolistne srčnice Znižuje krvni tlak v tkivih in sistemih telesa, pomaga izločati presežek tekočine. Izvleček iz bučnih semen Eden od najpomembnejših vitaminov za človeško telo. Potreben je za tvorbo rdečih krvnih celic in protiteles, za dihanje celic in rast.Izvleček iz čage Snov, brez katere živčni sistem ne more pravilno delovati, ima pomirjujoč učinek. Izboljšuje krvni obtok in sodeluje pri ustvarjanju krvi Strokovno mnenje Potrjujem! Glavni borec proti hipertenziji je bioflavonoid. Pridobiva se samo iz smole in lubja divjega macesna. Je prisoten v skoraj vseh anti-hipertenzijskih izdelkih. Toda! Pri večini proizvajalcev je njena vsebina zelo nizka! To pomeni, da lahko čakate na učinek več let. Vem zagotovo, da je edino zdravilo, ki je bogato z bioflavonidom, Detonic ©. Videl sem njegovo formulo in mnenje neodvisnih strokovnjakov. Spoštovanih ljudi. Priporočam zdravilo bolnikom in nisem zadovoljen, če se sami zdravijo in jemljejo, kar jim je 'prijateljica svetovala', 'na internetu glasi', 'v oddaji sem slišala'. To ni prav! Za boj proti hipertenziji potrebujete samo dokazana sredstva! Ki jim zaupajo zdravniki, s pomočjo katerih bo vaša bolezen izginila za vedno. Aleš Savič zdravnik, doktor medicine Delovna doba 30 let Število blaga, ki vam je najbližje Zaloga je omejena:18 kosov Cena za izvoz: 78EUR Cena s popustom: 39EUR Vpišite svoje podatke v spodnji obrazec Država Vpišite svoje ime Vpišite vašo telefonsko številko Naročiti Učinkovitost Detonic© je dokazna med kliničnimi preiskušnjami Klinična preskušanja so bila izvedena leta 2016 na Inštitutu za kardiologijo. Štiri skupine prostovoljcev so v kliničnih preskušanjih sodelovale 25 dni. 1. Hipertenzivna, jemali so Detonic ©. 2. skupina – moški in ženske s podobnimi motnjami, ki jemljejo placebo. Rezultat preiskušanj PLACEBO Normalizacija pritiska 1% Odstranitev venske tromboze 0% Izločanje aritmije 2% DETONIC© Normalizacija pritiska 100% Odstranitev venske tromboze 90% Izločanje aritmije 99% Povratne informacije ljudi, ki so ocenili učinek Detonic© Star sem 51 let. 3 leta nazaj so mi v naši kliniki diagnosticirali hipertenzijo, srčni hrup, itd Mučil sem se, ampak ničesar nisem storil. Pred šestimi meseci sem imel microkap. Potem sem bil v paniki, vendar sem takoj zavrnil predpisanih tablet. Kemija je škodljiva, to vsi vedo. Ampak nisem vedel, kaj naj naredim. To je dobro, da mi je med srečanjem s prijateljem usoda predstavila Detonic. Zdaj, kot si lahko predstavljate, nimam NIČ. Pritisk je normalen, zdrav sem kot bik! Janez, m. Jesenice, 51 let Starejša sestra je ugotovila, da znižanje krvnega tlaka s tabletami vodi do ishemične možganske kapi-možganskega napada. Zdravniki so ji rešili življenje, a nikoli ni prišla k pameti. Ko sem tudi jaz dobila to bolezen, sem že vedela, da moram poiskati kaj med naravnimi sredstvi. Moja zdravnica, zelo modra ženska, mi je predpisala Detonic. Zelo sem ji hvaležna. Že 4 leta nimam hopertenzije. Jaz sem popolnoma zdrava oseba in se ne bojim srčnega napada ali možganske kapi. Želim vsem zdravje! Lina, m. Nova Gorica, 61 let Pred nekaj leti sem se zdravila v termah. Bile so tam študije novega zdravila za hipertenzijo. Bala sem se, seveda. Ampak kaj naj s tem? Nobeno sredstvo ni delovalo, zato sem se odločila za to. Na mojo srečo, sem bila v skupini, ki smo jemali Detonic, ne pa placeba. Po 2 urah se je tlak vrnil v normalno stanje. Postopoma sem se začela počutiti super na splošno! Zelo sem vesela, da sem nato sodelovala v preskušanjih zdravila. Pritisk je vedno v redu. Tjaša, m. Domžale, 47 let Star sem 51 let. 3 leta nazaj so mi v naši kliniki diagnosticirali hipertenzijo, srčni hrup, itd Mučil sem se, ampak ničesar nisem storil. Pred šestimi meseci sem imel microkap. Potem sem bil v paniki, vendar sem takoj zavrnil predpisanih tablet. Kemija je škodljiva, to vsi vedo. Ampak nisem vedel, kaj naj naredim. To je dobro, da mi je med srečanjem s prijateljem usoda predstavila Detonic. Zdaj, kot si lahko predstavljate, nimam NIČ. Pritisk je normalen, zdrav sem kot bik! Janez, m. Jesenice, 51 let Starejša sestra je ugotovila, da znižanje krvnega tlaka s tabletami vodi do ishemične možganske kapi-možganskega napada. Zdravniki so ji rešili življenje, a nikoli ni prišla k pameti. Ko sem tudi jaz dobila to bolezen, sem že vedela, da moram poiskati kaj med naravnimi sredstvi. Moja zdravnica, zelo modra ženska, mi je predpisala Detonic. Zelo sem ji hvaležna. Že 4 leta nimam hopertenzije. Jaz sem popolnoma zdrava oseba in se ne bojim srčnega napada ali možganske kapi. Želim vsem zdravje! Lina, m. Nova Gorica, 61 let PrevNext Prednosti Detonic© Hitna pomoč. Že v prvih 6 urah jemanja je vaš krvni tlak normalen! Ne povzroča ostrega padca tlaka. Harmonično uravnava delo srca. Celotno okrevanje Odstranitev angine pektorisa, aritmije, nevroze, izboljšanje spomina, govora in gibanja po kapi. Učinkovito delovanje brez stranskih učinkov. Žive rastlinske celice so popolnoma skladne s celicami človeškega telesa. Način uporabe Jemanje zdravila dvakrat na dan 100ml. Priporočen kurs je 30 dni. Kompletu je priloženo podrobno navodilo. Število blaga, ki vam je najbližje Zaloga je omejena:18 kosov Cena za izvoz: 78EUR Cena s popustom: 39EUR Vpišite svoje podatke v spodnji obrazec Država Vpišite svoje ime Vpišite vašo telefonsko številko Naročiti

4.5182
Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post