Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
Detonic

DETONIC - spiediens normā no pirmās lietošanas reizes un uz visiem laikiem

DETONIC - Paglābiet sevi no nāves infarkta vai insulta dēļ! • Normalizējiet spiedienu pirmajās 6 stundās pateicoties bioflavonoīdam • Atjaunojiet tonusu un elastību asinsvadu 1 kursa laikā • Drošs jebkurā vecumā. Efektīvs pie 1, 2, 3 hipertonijas stadijas

100% organika 3567 cilvēki pasūtīja šodien Pasūtīt atzvanu Detonic©— spiediens normā no pirmās lietošanas reizes un uz visiem laikiem Paglābiet sevi no nāves infarkta vai insulta dēļ! Normalizējiet spiedienu pirmajās 6 stundās pateicoties bioflavonoīdam Atjaunojiet tonusu un elastību asinsvadu 1 kursa laikā Drošs jebkurā vecumā Efektīvs pie 1, 2, 3 hipertonijas stadijas Preču daudzums tuvākā jums noliktavā ierobežots:18iep. Cena eksportam: 78EUR Cena ar atlaidi: 39EUR Valsts Ievadiet savu vārdu Aivars Janis Ievadiet savu tālruņa numuru +371 0123456789 Pasūtīt Pārbaudiet sevi! Kaut 1 simptoms sakrīt? Galvas sāpes Melni punkti acu priekšā (mušiņas) Apātija, satraucamība, miegainība Neskaidra redze Svīšana Sirdsdarbības paātrināšanās Hronisks nogurums Sejas tūska Pirkstu notirpums un trīsas Spiediena lēcieni TĀ IR HIPERTONIJA! Svarīgi zināt! 67% hipertoniķu Latvijā neiedomājas par to, ka viņi slimi. Ar ko bīstama hipertonija? Hipertonijas sekas bīstamākas, par onko–saslimšanu un tuberkulozi kopā ņemtas. 89% gadījumos hipertonija beidzas ar infarktu. Asinsvados attīstās aizsprostojums. Augsts asinsizplūduma risks smadzenēs un insulta attīstība. Īpaši bīstamas sekas smēķējot, lietojot spirtotus dzērienus, nepareizu uzturu, pie sēdoša dzīvesveida, stresiem, augsta holesterīna līmeņa. Cilvēki ar lieko svaru cieš no hipertonijas 3–4 reizes biežāk. SVARĪGI! Hipertonija progresē strauji un draud ar letālu iznākumu katram 5–jam. Sāciet ārstēšanu jau tagad un kļūstiet absolūti vesels. Sensacionāla zinātnieku izstrādne Profilaktiski–ārstniecības līdzekļa radīšanai Latvijas zinātnieki no FleboValstsCentra patērēja 8 gadus. Gada atklājums tika nominēts Gairdner medicīnas starptautiskai prēmijai. Daudzpakāpju testi uzrādīja līdzekļa efektivitāti, par to akadēmiķi saņēma visas vajadzīgās licences, kvalitātes sertifikātus un valsts atbalstu. Detonic© sastāvāietilpst šādi elementi: Alvejas lapu ekstrakts Saturs lielu vitamīnu, skābju, aktīvo mikroelementu. Augsti efektīvs pie sirds slimībām. Veicina nervozitātes novēršanu, uzlabo sirdsdarbību, uzlabo asinsriti, izjauc asins sabiezējumus un nostiprina asinsvadus.Vilkābeleņu ekstrakts Tonizē sirds muskulatūru, rada asinsvadu paplašināšanos, novērš plātnīšu veidošanās un uzlabo asins rādītājus. Normalizē holesterīna līmeni asinīs.Māteszāles ekstrakts Pazemina asinsspiedienu organisma audos un sistēmās, veicina liekā šķidruma izvadīšanu. Kirbju sēklu ekstrakts Nepieciešams sarkano asinsķermenīšu un pretvielu veidošanās, šūnu elpošanai un augšanai.Čagas ekstrakts Viela, bez kuras nervu sistēma nevar normāli funkcionēt, sniedz nomierinošu iedarbību. Uzlabo asins cirkulāciju un piedalās asinsradē. Eksperta viedoklis Apstiprinu! Galvenais cīnītājs ar hipertoniju — bioflavonoīds. To iegūst tikai no meža lapegles sveķiem un mizas. Tas sastopams gandrīz visos līdzekļos pret hipertoniju. Bet! Vairums ražotājiem, tā saturs niecīgs! Tas nozīmē, efektu var gaidīt gadiem. Man skaidri zināms, ka vienīgais preparāts, kas bagāts ar bioflavonoīdu — tas ir Detonic©. Es redzēju tā formulu un neatkarīgo ekspertu slēdzienu. Cienījamu cilvēku. Rekomendēju preparātu cilvēkiem un lamāju, ja viņi nodarbojas ar pašārstēšanos un lieto to, ko “ieteica draudzene”, “izlasīju internetā”, “raidījumā sadzirdēju”. Tas ir nepareizi! Cīnīties ar hipertoniju vajag tikai ar pārbaudītiem līdzekļiem! Kuriem uzticas ārsti, ar kuru palīdzību jūsu slimība aizies uz visiem laikiem. Slavinskis Andris Augstākās kategorijas ārsts 30 gadu stāžs Preču daudzums tuvākā jums noliktavā ierobežots:18iep. Cena eksportam: 78EUR Cena ar atlaidi: 39EUR Ievadiet jūsu datus formā zemāk: Valsts Ievadiet savu vārdu Aivars Janis Ievadiet savu tālruņa numuru +371 0123456789 Pasūtīt Efektivitāte Detonic© pierādīta ar klīniskiem testiem Klīniskie testi veikti 2016.gadā uz Kardioloģijas institūta bāzes. Četras brīvprātīgo grupas piedalījās klīniskos testos 25 dienas. 1.hipertoniska rakstura, kuri lietoja Detonic©. 2.grupa — Vīrieši un sievietes, ar analoģiskiem traucējumiem, kas lieto “placebo”. Pētījumu rezultāts PLACEBO Normalizācija arteriālā spiediena 1% Vēnu trombozes novēršana 0% Aritmijas novēršana 2% DETONIC© Normalizācija arteriālā spiediena 100% Vēnu trombozes novēršana 90% Aritmijas novēršana 99% Cilvēku atsauksme, kas novērtējuši efektu Detonic© Man 51 gads. Pirms 3 gadiem mūsu poliklīnikā man uzstādīja hipertonijas diagnozi, trokšņi sirdī utt. Es mocījos, bet neko nedarīju. Bet pirms pusgada man pēc visām pazīmēm bija mikroinsults. Tad es uztraucos, bet no izrakstītām zālēm es uzreiz atteicos. Ķīmija kaitē, tas visiem zināms. Bet ko darīt, nezināju. Labi, ka nejauša satikšanās ar biedru iepazīstināja mani ar Detonic. Šobrīd, kā paši saprotat, man NEKĀ NAV. Spiediens normā, vesels kā vērsis! Jānis, Rīga, 51 gads Uz vecākās māsas piemēra es pārliecinājos, ka asinsspiediena samazināšana ar tabletēm noved pie išēmiskā insulta – smadzeņu infarkta. Ārsti izglāba dzīvību, bet līdz galam pati tā arī neatguvās. Kad mani skāra šī slimība, es jau biju izglītojusies un zināju, ka meklēt vajag starp augu līdzekļiem. Mans ārsts, ļoti gudra sieviete, izrakstīja man Detonic. Esmu viņai ļoti pateicīga. Nu jau 4 gadus es nejūtos kā hipertoniķis. Esmu absolūti vesels cilvēks un nebaidos no infarkta un insulta. Visiem novēlu veselību! Dace, Liepāja, 61 gads Vairākus gadus atpakaļ es ārstējos Belakurihi sanatorijā. Tur tika veikti jaunā preparāta pret hipertoniju izmēģinājumi. Es, protams, baidījos. Bet ko darīt? Nekas no zālēm nepalīdzēja, un es izlēmu. Man par laimi, es iekļuvu grupā, kurai deva Detonic, nevis “knupīti”. Pēc 2 stundām spiediens normalizējās. Un pakāpeniski es sāku lieliski justies kopumā! Esmu priecīga, ka toreiz piedalījos preparāta izmēģinājumos. Spiediens vienmēr kārtībā. Elīna, Rīga, 47 gadi Man 51 gads. Pirms 3 gadiem mūsu poliklīnikā man uzstādīja hipertonijas diagnozi, trokšņi sirdī utt. Es mocījos, bet neko nedarīju. Bet pirms pusgada man pēc visām pazīmēm bija mikroinsults. Tad es uztraucos, bet no izrakstītām zālēm es uzreiz atteicos. Ķīmija kaitē, tas visiem zināms. Bet ko darīt, nezināju. Labi, ka nejauša satikšanās ar biedru iepazīstināja mani ar Detonic. Šobrīd, kā paši saprotat, man NEKĀ NAV. Spiediens normā, vesels kā vērsis! Jānis, Rīga, 51 gads Uz vecākās māsas piemēra es pārliecinājos, ka asinsspiediena samazināšana ar tabletēm noved pie išēmiskā insulta – smadzeņu infarkta. Ārsti izglāba dzīvību, bet līdz galam pati tā arī neatguvās. Kad mani skāra šī slimība, es jau biju izglītojusies un zināju, ka meklēt vajag starp augu līdzekļiem. Mans ārsts, ļoti gudra sieviete, izrakstīja man Detonic. Esmu viņai ļoti pateicīga. Nu jau 4 gadus es nejūtos kā hipertoniķis. Esmu absolūti vesels cilvēks un nebaidos no infarkta un insulta. Visiem novēlu veselību! Dace, Liepāja, 61 gads PrevNext Priekšrocības Detonic© Ātrā palīdzība. Jau pirmajās 6 lietošanas stundās jūsu spiediens normā! Neizsauc krasus spiediena lēcienus. Harmoniski regulē sirds darbu. Kompleksa atveseļošanās. Stenokardijas, aritmijas, neirožu novēršana, atmiņas uzlabošana, runas un kustību atjaunošana pēc insulta. Efektīva iedarbība bez blakus efektiem. Augu dzīvās šūnas pilnībā atbilst cilvēka organisma šūnām. Lietošanas veids Iepakojumā 20 kapsulas 500 mg katra. Ieteicams lietot 1 kapsulu 2 reizes dienā. Grūtniecības un laktācijas laikā lietot tikai pēc ārsta konsultācijas. Nepārsniegt norādīto devu. Preču daudzums tuvākā jums noliktavā ierobežots:18iep. Cena eksportam: 78EUR Cena ar atlaidi: 39EUR Ievadiet jūsu datus formā zemāk: Valsts Ievadiet savu vārdu Aivars Janis Ievadiet savu tālruņa numuru +371 0123456789 Pasūtīt

4.5182
Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post